[Qui-deu-a-qui] REUNIó QDQ aquesta tarda? - CONFIRMAR!

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mar Nov 23 16:40:18 CET 2010

Hola tothom,

Perdó per contestar tard.
Jo si que puc venir a la reunió..però a veure qui pot, perqué si som 2,
igual la podriem fer la setmana vinent, no?

ja direu,

un petonet

Audrey