[Qui-deu-a-qui] REUNIó QDQ aquesta tarda? - CONFIRMAR!

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mar Nov 23 13:26:54 CET 2010

Hola a tothom....com va tot?...

Avui, en principi tenim reunió de QDQ. Tenim dos temes pendents sobre la
taula;

a) acabar de valorar si volem/podem fer alguna cosa (o no) aprofitant la
cimera de Cancún (canvi climàtic)

b) el dissabte i el diumenge tindrà lloc a Madrid la trobada estatal de
QDQ. Hi aniré jo però estaria bé que ho fes en nom de QDQ-BCN. El dissabte
pel matí es farà treball de coordinació, avaluació, planificació...Des de
QDQ Madrid ens demanen que ens posicionem o si més no reflexionem sobre
diferents temes (veure doc. que enviaré tot seguit en un altre mail).

La Nina, la Iolanda, la Platera, la Rica i jo (Gemma) NO podem VENIR a la
reunió. Tenim xerrades, viatges i reunions varies. Suposo que trobar-nos
dos dimarts seguits no ha facilitat fer forats a l’agenda. Per la meva
part dir-vos que em sap greu. En un primer moment vam decidir que es fes a
l’ODG però com que la Iolanda i jo no hi podrem ser es complica una mica
pel tema claus. La Platera comenta que la resta podeu anar a Edpac. Per
coordinar-nos amb Edpac estaria bé saber si la resta podeu venir a la
reunió:

EdPAC - Sant Pere més alt , 31, 3r 4ª – 19:30h

HI QUÒRUM COM PER FER LA REUNIÓ AVUI o la passem al proper dimarts?.

SI US PLAU, digueu QUELCOM el més aviat possible. Gràcies.

Si és fa avui, es poden tractar els punts que vam fixar a la darrera
reunió entre altres (més amunt del mail) i si es fa el proper dimarts
(suposant que no hi ha quòrum), estaria bé anar treballant els dos punts
via mail (sobretot el segon (b)). Pel que fa a si proposem o no quelcom
coincidint amb Cancún, estaria bé que els qui ens vam responsabilitzar de
contactar amb alguns grups socialitzem com ho veuen. Jo ja vaig comentar
que els d’ASAP en principi no tenen previst tirar res endavant. Pel que fa
al punt b) (encuento estatal) en una altre mail us envio les preguntes de
Madrid i les anem contestant entre tots i totes abans del dissabte. Si no
ho fem així, no podré portar la visió/posicionament de QDQ-BCN sinó que
hauré de portar el mail i no m’agradaria que fos així. Podeu donar doncs
un petit cop de mà en aquest punt?...

Esperant doncs desposta,

Petonets, Gemma