[Qui-deu-a-qui] deute a radio l'h

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Mie Mayo 12 19:39:57 CEST 2010

hola gent

desde ràdio l'hospitalet, el programa de solidaritat que fan el dissabte
al matí, em demanen si algú pot anar-hi aquest dissabte de 10 a 11 a
parlar de deute, vinculant amb Enlazando Alternativas. vàries de
nosaltres estarem a Madrid i el Dani és fora de Barcelona, algú pot?
Sinó em trucaran per telèfon a Madrid, però és just quan comença
l'assemblea de creditors de deutes històrics, ecològics i socials, i no
sé si es sentirà massa bé ...

Qualsevol cosa, m'envieu un sms al mobil 678 29 69 79

petonets

iolanda

--
Iolanda Fresnillo