[Qui-deu-a-qui] qdq trbada estatal + festa 10 anys consulta deute

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Sab Ene 23 13:24:15 CET 2010

Hola Platera,

on és? si és bastant centric (el que haviem dit a la darrera reunió QDQ),
jo ho veig bé.
Merci!

un petonet,

Audrey

 Hola,

> No sé per quanta gent estem calculant, però puc demanar si ens cedeixen
> l'espai del convent de Sant Pere Apòstol -si és per entitats pot ser
> gratuït-. Té un espai gran, és un teatre però sense cadires, té una tarima
> i imagino que alguna nevera i barra podem muntar, si us sembla ho
> pregunto...
>

> petons
> Platera

>>> 10 anys a la consulta) podrían estar interessades per aquest nit