[Qui-deu-a-qui] qdq trbada estatal + festa 10 anys consulta deute

platera en edpac.org platera en edpac.org
Vie Ene 22 15:31:02 CET 2010

Hola,

No sé per quanta gent estem calculant, però puc demanar si ens cedeixen
l'espai del convent de Sant Pere Apòstol -si és per entitats pot ser
gratuït-. Té un espai gran, és un teatre però sense cadires, té una tarima
i imagino que alguna nevera i barra podem muntar, si us sembla ho
pregunto...

petons
Platera