[Qui-deu-a-qui] [Fwd: Fw: Què han portat els Reis a QDQ? - REUNIÓ proper dimar ts 12]

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Lun Ene 11 16:59:20 CET 2010

sous uns solets ben macus!! i moooolt treballadores!
m'encoratja veure com segui amb el ritme de sempre!! aquí el ritme.....bé el
ritme és difícil de definir ;)
en tot cas us desitjo un feliç i pletòric 2010 ple de feina ben feta i de
fites aconseguides!
comencem pelFSCat! quina enveja em feu!!!

una abraçada QdQuera per totes i tots des de Burundi!
endavant!!!

salut!

El 7 de gener de 2010 13:37, Iolanda Fresnillo
<iolanda.fresnillo en odg.cat>ha escrit:

> Us reenvio això de part de la Rica (és molt estrany, ho he revisat i la
> teva subscripció està bé però el missatge no ha arribat ...si el tens,
> reenvia'm el mail de rebot)

Elena Romagosa
Sinó diem tot el que pensem, acabarem pensant només el que diem. (Dijous
Paella)
http://www.syntoniseramani.info/la-bretxa/assaburundint-l-africa/lang/ca-es