[Qui-deu-a-qui] [Fwd: Fw: Què han portat els Reis a QDQ? - REUNIÓ proper dimar ts 12]

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Jue Ene 7 13:37:44 CET 2010

Us reenvio això de part de la Rica (és molt estrany, ho he revisat i la
teva subscripció està bé però el missatge no ha arribat ...si el tens,
reenvia'm el mail de rebot)

----- Original Message -----
From: "Rica Garcia" <rica en descweb.org>
To: <qui-deu-a-qui en llistes.moviments.net>
Sent: Thursday, January 07, 2010 1:22 PM
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] Què han portat els Reis a QDQ? - REUNIÓ
proper dimar ts 12

just el regal que m´havia demanat .. je,je.. la reunió i la retrobada .. !!,
espero que heu descansat i entrem al 2010 amb totes les forçes.. i Gemma
, estás del tot recuperada???..IOlanda, em sembla bé el que proposes per
l´aportació al FSCat i no et preocupis per la reunió, prenem nota ! .

Respecte a la trobada estatal/aniversari de la consulta, estaría bé si
la Gemma pot contactar a la Berta a veure si té noticies al respecte
dels nodes

Bon any a tothom i especial abraçada també a la Elena, Eli, Bego i a la
Lorena .. (ei, la Griselda já és a casa) !!!!..

fins dimarts!, rica

mini-vacancetes han
> [...]
 >
 > Fora bromes, quedem doncs el dimarts 12 per continuar definint les
futures
 > passes de QDQ i posar-nos "manos a la obra" amb el tema lleis, taller del
 > FSCat, implicació de QDQ en el procés d'Enlazando Alternativas, auditoria
 > Equador, materials de formació, aniversari consulta (10 anys)/reunió
 > estatal...etc.
 >
 > Un petonas i fins ben aviat,
 >
 > Gemma:)
 >
 > PD: Sergi, tenim la sala reservada?. Ja diràs quelcom.
 >
 > PD2: Aprofito el mail per enviar un petó ben fort a les noietes de
QDQ que