[Qui-deu-a-qui] repartiment cartells + material QDQ 18/10

formacio formacio en sci-cat.org
Vie Oct 9 19:12:21 CEST 2009

Hola!,

L'SCI hi som a Arenys de Mar aquesta setmana per una trobada
internacional. Si necessiteu obrir pel material abans del cap de setmana
podeu trucar-me: 637899977, sinó fins dimarts 13.
Salutacions, Ramón