[Qui-deu-a-qui] repartiment cartells + material QDQ 18/10

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mie Oct 7 18:06:01 CEST 2009

Hola genteta,

Nomès dir-vos que he repartit cartells pel Raval: bar del CCCB, UB (en
front del CCB), UB pl. universitat, centre formació c. pelai, Cidob,
LLibreria La Centrale, llibreria Altaïr, llibrería CNT, el Lokal, centre
civc drassanes, alguns bars + centre civic d'hostafrancs.
Demà iré al Pati llimona. Algú em pot dir un altre lloc on en puc deixar a
prop? (el convent san agusti no m'han deixat posar).

Per altra banda, el SCI estava tancat, tan a les 16h com a les 17h30. Demà
trucaré per saber si esten oberts a la tarda, i en aquest cas hi passaría
a la tarda per mirar el material QDQ disponible per la trobada del 18/10.
Si no hi ha ningú al SCI a la tarda demà, algú hauria d'anar el divendres
perqué jo marxo a França a migdia.

Res més,

un petonet!

Audrey