[Qui-deu-a-qui] [Fwd: URGENT: qui pot anar al SCI avui abans de les 14h???]

ariadna.isern en odg.cat ariadna.isern en odg.cat
Jue Oct 8 12:16:25 CEST 2009

--------------------------- Missatge original ----------------------------
Assumpte: URGENT: qui pot anar al SCI avui abans de les 14h???
De:       audrey.esnaultaodg.cat
Data:     Thu, Octubre 8, 2009 12:11 pm
A:        ariadna.isernaodg.cat
          gemma.tarafaaodg.cat
          plateraaedpac.org

he enviat aquest mail (veure a baix) a la llista per sembla que tardi en
arribar..no tinc ara els correus de la gent de Setem o altres persones que
viuen/treballen al centre...

podeu reenviar el correu?
o igual una de vosaltres pot anar al SCI abans de les 14h?

merci!
un petonet

Audrey

hola tothom,

Mala surt, aquests dies el SCI té un meeting a fora de Barcelona..per aixó
estava tancat ahir a la tarda. Avui será el mateix, hi ha algú fins les 14h
nomès, i demà no em podem assegurar que hi hagi algú..
que fem? algú pot anar-hi avui abans de les 14h per mirar el material QDQ
disponible per la trobada del diumenge 18/10 (pancarta, banners, etc.) a
l'armari al fons de la sala? algú de Setem que esteu a prop??
jo ho tinc complicat, com us deia nomè puc a la tarda.

ja direu!

un petonet

Audrey
636 218 075