[Qui-deu-a-qui] NP Concentració dia 18

luisgonzalez en moviments.net luisgonzalez en moviments.net
Jue Oct 8 11:46:24 CEST 2009

    Subject:  	[Fwd: Re: NP Concentració dia 18]
Date: 	Thu, 08 Oct 2009 10:23:43 +0200
From: 	Justícia i Pau - Eulàlia Reguant <projectes en justiciaipau.org>

Bon dia,

Tot i que pel que tinc entès dimarts ja va quedar clar que no firmàvem
el manifest de la concentració del 18, em pregunto (conjuntament amb la
Gemma) com es veuria firmar o posar el logo com a convocants al
comunicat que adjunto. De fet, crec que ja ha sortit en alguna reunió,
que podem no estar 100% d'acord amb el manifest però sí que podem
convocar o animar a la participació... de fet, en el nostre cartell ja
ho posem, no creieu?

Estic esperant que la Federació em digui a quina ho volen enviar a
premsa (perquè surt avui) però no sé quan.

Gràcies!
--
Eulàlia Reguant i Cura
Justícia i Pau