[Qui-deu-a-qui] Nota de prensa

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mie Ene 28 13:38:06 CET 2009

Griselda para ya!! :)
que no estava traduida malament!!! no fte gran cosa!

ho veig bé amb els enviaments que has fet..

un petó i gràcies a tú!!

petó

Audrey

ps: ho sento no haver pogut ahir a la reunió. Que queda pendent i urgent
de fer? m'ho dieu, puc donar un cop de mà!!!