[Qui-deu-a-qui] Nota de prensa

Griselda gpinero en ono.com
Mie Ene 28 11:56:16 CET 2009

Hola:
Com sabeu la nota de premsa va ser traduïda per servidora, molt
malament, i va ser corregida de forma magnífica per l'Audrey. Jo la vaig
enviar a alguns companys africans (que són del CADTM) i també al CADTM
(a Eric, Cécile i Audrey) En fin aquesta gent l'ha publicat en la seva
xarxa i a la xarxa africana. Així que penso que ja no val la pena enviar
un altre mailing amb el remitente de QDQ. Més a més es pot enviar la
versió castellana a Attac Argentina (ara és també membre del CADTM)  i
pot ser a Jubileu Sud. Qué us sembla?
Petonets, Griselda