[Qui-deu-a-qui] Reunió QDQ - aquesta tarda

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mar Feb 10 08:13:21 CET 2009

Família...

No OBLIDEU, que un dels temes centrals de la reunió QDQ d'aquesta tarda és
començar a "discutir" sobre el tema crisi; sobre el document que ha escrit
la Griselda i sobre el nostre posicionament. Ho comento perquè estaria bé
portar el document llegir (són 3 pàgines:)), no?...

També hi ha altres temes a l'ordre del dia (que ara ens venen al cap) però
suposo que no ens portaran massa temps; jornada/xerrada sobre
auditoria/Equador, documents lleis (ja es donen per tancats. Quines són
les properes passes?, judici RCADE 2000, proposta "replantejament"
reunions QDQ, altres...

Petons i fins aquest vespre,

Gemma