[Qui-deu-a-qui] reunions demà

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Lun Feb 9 11:39:06 CET 2009

Hola gent,

Per una banda recordar que demà tenim reunió, a les 19.30 h, suposo que
a Setem, com el darrer dia ...
L'últim dia no sé si algú va pendre acta, crec que ens vam despistar ...
en tot cas una de les coses que vam parlar va ser el tema de finances,
jo haig de fer un pressupost, però no he rebut inputs de cap comissió
(lleis, materials ...) ...

D'altra banda volia fer-vos una proposta. Des de l'ODG anem avançant poc
a poc en la definició de la conferència internacional del juny
d'Eurodad, sobre crisi financera i impactes al Sud, i voldríem poder-ho
compartir amb la resta de gent i entitats de QdQ, però sense
distorsionar massa la dinàmica de la campanya. Per tant proposem quedar
demà dimarts a les 18.30 h, una hora abans de la reunió de QdQ, els i
les qui volgueu saber més del procés i la conferència, participar-hi i
donar la vostra opinió. Si no podeu a aquesta hora, jo també puc
muntar-m'ho per quedar amb qui vulgui en un altre moment.

Per tant, demà dimarts, a les 18.30 h al forn que hi ha a BisbeLaguarda
i RieraAlta, al costat de Setem, per la conferència d'eurodad, i a les
19.30 h a setem, per reunió de QdQ.

Petonets

iolanda

--