[Qui-deu-a-qui] Fwd: Pressupost tríptic10x21 i cartell A3 cartells setmana del deute

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mar Sep 23 12:16:57 CEST 2008

Hola..
acabo el mail precedent..
Tema finances..Griselda, tu ets la que pots confirmar alguna cosa a Emili????
 un peto,

fins despres,

Audrey

 Hola Emili,