[Qui-deu-a-qui] Fwd: Pressupost tríptic10x21 i cartell A3 cartells setmana del deute

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mar Sep 23 12:12:37 CEST 2008

Hola Emili,

Jo diria 2000 (que son 500 mes que l'any passat) i 250 cartells (en lloc
de 500).
tema pressupost (que sera una mica menys si reduim les quantitats
doncs)..imagino

Ei família!!!!