[Qui-deu-a-qui] URGENT - VOTACIO LEMES! setmana deute !!!

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Vie Sep 19 22:34:45 CEST 2008

Hola

Ja de tornada d'Equador amb la maleta plena d'idees per la campanya ...

Proposo jugar amb el lema de la crida internacional

POR LA SOBERANÍA ALIMENTARIA Y FINANCIERA
POR LA JUSTICIA CLIMÁTICA Y ECONÓMICA
ACABEMOS CON LA DEUDA ILEGÍTIMA EN ÁFRICA

http://www.debtweek.org/images/stories/llamamiento_semana-_espaol.pdf

ens veiem aviadet (potser demà a la jornada de formació de les EPAs)

iolanda

El 19 / setembre / 2008 11:41, <audrey.esnault en odg.cat> ha escrit: