[Qui-deu-a-qui] URGENT - VOTACIO LEMES! setmana deute !!!

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Vie Sep 19 11:41:38 CEST 2008

> Hola tothom,

Ho sento se m'ha enviat el mail precedent sense voler....
llavors aqui va el mail correcte:

Imagino que us recordeu que hem de triar un lema com a maxim pel DILLUNS
AL VESPRE.
Ho farem per votacio com l'any passat.

La idea es donar punts cadascu a tres lemes:
- el que mes us agrada: 3 punts
- el segon: 2 punts
- el tercer: 1 punt

A baix teneu la llista dels lemes..que son 11 de l'any passat mes alguns
que vam pensar entre la Gemma i Jo (propostes nomes:) ) mes adaptat al
tema d'aquest any: Africa.

Cla si algú vol afegir un NOU LEMA MOT INTERESSANT...Te fins aquest vespre
a les 17h per enviar-me la seva idea....
Jo tornare doncs a enviar un mail a la llista a las 18h avui amb les
propostes definitives de lemes..
A partir doncs de les 18h aquest vespre, comencara la votacio!!

Teneu fins el dilluns matí; a les 10h per enviar-te UN MAIL AL MEU
CORREU amb la vostra preferència!

LEMES
de l'any passat:

- Quien debe a quien
- La deuda, esclavitud del S.XXI
- Cancelar la deuda rápido
- La falsa generositat dels prestamistes occidentals
- L’endeutament per deute extern: ¿poder camuflat?
- ¿Volem resoldre el deute extern?
- La deuda mata, matemos la deuda.
- El nostres deutes socials i ecològics, el seu empobriment
- Model d’endeutament...Model d’empobriment
- Si no debes nada, no pagues
- Modelo de endeudamiento, modelo de empobrecimiento de los pueblos

D'aquest any:
- Àfrica en auxilio de Occidente
- no et mengis a Àfrica
- la deuda mata en Àfrica, matemos la deuda
- deute a africa= pobreza + expoli+ migracions...
- Àfrica - occident: un joc desigual
- Àfrica endeudada, Europa enriquecida
- Àfrica rica, Europa enriquecida
- per una Africa lliure de deute
- deuda en africa, basta ya!

( per cert, els en castella es podran posar al catala)

Res mes!!! a votar!!

Un peto,

Audrey
636 218 075