[Qui-deu-a-qui] Text xerrades 2a setmana del deute???

Elisabet Pèriz elisabetperiz en gmail.com
Dom Oct 26 20:18:55 CET 2008

Hola família!

Com anem!? Gaudint d’aquesta bonus-hour de cap de setmana imagino... :-)

Escolteu... tinc una consulta sobre la setmana.

En Manel Mas d’Agermanament em pregunta si disposem dels textos de les
xerrades del Víctor i de l’Mbuyi per extreure’n algun fragment per la seva
revista.

De moment, jo l’he remès als materials que tenim penjats a la web… però pel
que ells volen crec que no serà suficient i, a més, vist que d’en Víctor no
tenim res, volia saber si disposem de la gravació de les xerrades, si són
accesibles/enviables/escoltables… o què hi podem fer.

Bé, si algú en sap res, m’ho dieu! Però val a dir que els hi corre una mica
de pressa!!!

Merci guap en s!

Eli