[Qui-deu-a-qui] Recuperant el taller de transnacionals al FSCAT i d'altres...

Jesús ODG jesus.carrion en odg.cat
Lun Mar 10 16:23:20 CET 2008

Hola!

Pel que veiem... No tenim gaire quòrum per demà... Així que si voleu
plantegem dimecres 26 de març a les 19:00?

Si teniu alguna altra proposta de dia i hora... Cap problema!!!

Haurà passsat setmana santa i tindrem més temps per coordinar-nos...
El lloc, si us sembla, segons tinguem més o menys assistència
confirmada...

Ens contestem a totes i tots i si algú vol no estar a la llista, no té
més que dir-ho...

De totes formes, aquesta tarda hi havia la convocatòria d'skype de
l'estatal i algunes i alguns ja ens parlarem...

Una abraçada!!!

Jesús