[Qui-deu-a-qui] Equipillo llei i FSCat!!!

Beronika Garrosa beronika.garrosa en gmail.com
Lun Mar 10 16:33:05 CET 2008

Hola a tothom,

Aquest tarda és la reunió via skype del grupillo ETN de la campanya.
Des de Qdq Bcn ningú va dir res a la convocatòria.. Qui pot? Jo estic
currant.. Eli? Surt a les 19 hores de currar, si algú comença jo vaig
després.

Dieu algo, val?

Beronika

2008/3/10, gemma.tarafa en odg.cat <gemma.tarafa en odg.cat>:

> Hola a tots i totes...
>
> A la trobada de Granada, vam quedar que just passades les eleccions
> estatals ens començaríem a posar les piles per anar definint, pensant com
> durem a terme et treball de pressió, incidència davant les lleis FAD i
> CESCE. Així doncs, manos a la obra.
>
> Des de BCN, de moment, ens vam apuntar a aquest grup de treball (si no
> m'equivoco) la Rica, el Dani i jo. Durant aquesta setmana o la propera
> començarem a posar-nos en contacte amb la resta de persones interessades
> de l'Estat per tant si algú més de BCN està interessat o interessades a
> [...]

Beronika