[Qui-deu-a-qui] reunió demà

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Lun Jun 16 17:50:13 CEST 2008

Hola

Crec recordar que vam dir dedicar la reunió de forma quasi-exclusiva a
parlar de la setmana del deute, no?
Tot i que sí serà necessari repartir feina per la preparació dels tallers
ESAP. Al menys veure qui vol participar en la preparació de cada taller
per acabar de posar fil a l'agulla.

petonets

iolanda