[Qui-deu-a-qui] reunió demà

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Lun Jun 16 15:13:27 CEST 2008

hola genteta,

una cosa, demà tenim reunió de QdQ, i ara mateix no tinc molt clar l'ordre
del dia (se m'acut ESAP, Setmana Deute i marxa reunions tema ajut
remborsable ACCD), la gent de Setem, diga-li Nina i Jordi Pons, es volen
incorporar amb el tema ESAP (ja que venen a Madrid alguns) i intentar
treballar en un dels tallers que portem a terme, i em van dir si podien
venir demà dimarts a la reunió. Us demano per tant si no hi ha inconvenient
de que sigui el primer tema a tractar ja que ells vindran a les 19:30h, sí?

petrogràcies!!!!

--
Elena Romagosa