[Qui-deu-a-qui] RECORDATORI - Reunió Setmana del Deute - 19h

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Mar Jul 1 15:37:14 CEST 2008

Hola

Sap molt de greu pero no podré venir aquesta tarda. Estic ara acabant
informe de deute amb equador i m'haig de posar aquesta tarda sí o sí amb
un projecte que haig de lliurar dilluns o a l'ODG em tallen el cap ..
així que prioritzaré la meva integritat física i la de l'ODG i no vindré
a la reunió :-(

De totes formes podeu comptar amb mi per contactar grups, fer la difusió
per internet o el que calgui. De fet dissabte a Madrid vaig parlar ja
una mica amb el Jordi del CEA, avançant-li que hi ha la proposta de fer
la setmana sobre àfrica i que si s'animarien a participar ... a ell el
vaig veure convencible ...

Petonets i fins aviat

Iolanda

Iolanda Fresnillo i Sallan