[Qui-deu-a-qui] RECORDATORI - Reunió Setmana del Deute - 19h

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mar Jul 1 14:39:27 CEST 2008

Famíla....

Només un petit recordatori. Avui hem quedat per acabar de coordinar la
setmana del deute (únic punt de l'ordr del dia). A la darrera reunió la
vam definir una mica; continguts i dies.

Ara hem d'acabar de lligar com arribarem a més sectors que QDQ, a qui
convoquem?... Vam decidir que el dimarts 15 de juiol fariem una reunió més
amplia per començar a preparar la setmana del deute abans de l'estiu. Així
els qui es quedem o quedem per aquestes terres podem anar avançant feina,
no?.

Així doncs ens veiem AVUI a LES 19h (al final es va comentar d'avançar la
reunió 30 min de l'horari normal) a l'SCI.

Un petonas, Gemma

Pd: Jo potser arribaré un pel tard perquè aquesta tarda tinc una reunió de
feina important que no em puc saltar. Ja ho vaig comentar el darrer dia.
Ens veiem!!!....