[Qui-deu-a-qui] L'Assemblea de Moviments Socials recollirà propostes d'acció]]]

Rica Garcia rica en descweb.org
Lun Ene 21 13:26:16 CET 2008

CanIt Vote for ID 233379

 jo també puc anar.. ok setmana deute ... Elena, Platera ens veiem !

a part ..  voldria veure que hi penseu de lo següent ....

desde QDQ van promoure la carta al Hereu respecte a la ordenança cívica i la política de participació del ajuntament .. hores d'ara ,  la única resposta del ajuntament ha estat una trucada desde el  districte  Ciutat Vella  a la Gemma , mostrant interés de tenir una conversa per aclarir postures ..... el alcalde res, silenci absolut...

El tema es com donem continuïtat a aquesta acció ... la carta va recollir críticas i reivindicacions que son amplament compartides i per això van aconseguir la adhesió de gran part de organitzacions, moviments, de federacions de ongs i de associacions de veïns ... la qüestió es veure si podríem fer un pas més , cap a la proposta ... i aquí la pregunta : qué  us semblaria plantejar a la AMS la realització de un procés de debat i construcció de una proposta conjunta, sobre una veritable política de participació a la ciutat Barcelona per incidir les actuals polítiques que afecten la organització i participació ciutadana ?

- en contra : no sé si s'han proposat moltes iniciatives i si seria massa  plantejar dues desde QDQ. Sería una acció al  ámbit de barcelona ciutat

- a favor :  donar continuïtat al procés iniciat amb la carta, passant de la resistència a la ofensiva.. , articulació de forces desde lo local,  aglutinant diversos sectors..

Donat que no podem esperar a la nostra reunió de demá , espero las vostras reaccions per veure si seria una acció a portar avui, a més de la setmana del deute .. UNA ABRAÇADA, rica

Rica Garcia
Observatori Desc Barcelona
Telf: +34 933026882
www.descweb.org