[Qui-deu-a-qui] HI ANEM ?...[FSCat] L'Assemblea de Moviments Socials recollirà propostes d'acció]]]

platera en edpac.org platera en edpac.org
Sab Ene 19 00:20:22 CET 2008

Bona nit,

Doncs jo també hi puc anar, no per tenir més experiència a la Campanya
però si per a fer suport, que d'això si tinc una mica més d'experiència!

A les 19 hores doncs ens veiem allà Elena, bona nit i bon cap de setmana!

Platera.