[Qui-deu-a-qui] Actes TLC (EPAs) i UE - Re: reunion QDQ dimarts 15/04

Rica Garcia rica en descweb.org
Mar Abr 15 11:19:54 CEST 2008

CanIt Vote for ID 525780ok amb el canvi de reunió al dia 22.. crec que será massa incloure la discusió Yasuni , si no corre pressa pot ser millor deixar-la per un altre dia..  com us sembli bé , petons, rica
  ----- Original Message -----
  From: gemma.tarafa en odg.cat
  To: qui-deu-a-qui en moviments.net
  Sent: Monday, April 14, 2008 7:55 PM
  Subject: [Qui-deu-a-qui] Actes TLC (EPAs) i UE - Re: reunion QDQ dimarts 15/04

  Hola noiets i noietes:)

  Com va?...

  Jo no puc fer reunió el dimecres d'aquesta setmana, el dijous m'ho podria
  organitzar. Veig però que en general a tothom li va millor el dimarts de la
  propera setmana; 22 d'abril, no?. A mi aquesta darrera opció em va bé.

  Respecte el que diu la Rica, potser podríem treballar els temes urgents i
  dedicar
  la major part de la reunió al tema Yasuní, o bé fem una reunió especial
  pel Yasuní un altre dia, no?.

  Com ho veieu?...

  Aprofito ara que us tinc davant de l'ordinador per enviar-vos dos
  documents:):

  1) Acta de la reunió sobre UE que es va fer a Madrid el cap de setmana
  passat. Van assistir-hi unes 110 persones d'arreu. De Barcelona hi va anar
  gent del Seminari d'Economia Crítica TAIFA i jo. A la propera reunió us
  faig cinc cèntims. Potser hi ha temes que ens poden interessar a QDQ.

  2) Acta de la reunió sobre TLC (estratègies de lluita) que s'ha celebrat a
  Madrid aquests dies (10-12 Madrid). En vam estar parlant a la darrera
  reunió. L'acta provisional és un recull d'informació que ha fet l'Arturo,
  un company de l'ODG que hi va assistir. En breu, ens enviaran l'acta
  "oficial".

  Això és tot de moment,

  Un petonas, Gemma:)

  > CanIt Vote for ID 521358per mi ok deixar-ho pel 22 , el unic problema es
  > que si no recordo malament , vam quedar aquest dia per la discusió
  > Yasuni.. llevors???? rica

  Este mensaje es Spam
  Este mensaje no es Spam
  No quiero Votar