[Qui-deu-a-qui] Actes TLC (EPAs) i UE - Re: reunion QDQ dimarts 15/04

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Lun Abr 14 19:55:21 CEST 2008

Hola noiets i noietes:)

Com va?...

Jo no puc fer reunió el dimecres d'aquesta setmana, el dijous m'ho podria
organitzar. Veig però que en general a tothom li va millor el dimarts de la
propera setmana; 22 d'abril, no?. A mi aquesta darrera opció em va bé.

Respecte el que diu la Rica, potser podríem treballar els temes urgents i
dedicar
la major part de la reunió al tema Yasuní, o bé fem una reunió especial
pel Yasuní un altre dia, no?.

Com ho veieu?...

Aprofito ara que us tinc davant de l'ordinador per enviar-vos dos
documents:):

1) Acta de la reunió sobre UE que es va fer a Madrid el cap de setmana
passat. Van assistir-hi unes 110 persones d'arreu. De Barcelona hi va anar
gent del Seminari d'Economia Crítica TAIFA i jo. A la propera reunió us
faig cinc cèntims. Potser hi ha temes que ens poden interessar a QDQ.

2) Acta de la reunió sobre TLC (estratègies de lluita) que s'ha celebrat a
Madrid aquests dies (10-12 Madrid). En vam estar parlant a la darrera
reunió. L'acta provisional és un recull d'informació que ha fet l'Arturo,
un company de l'ODG que hi va assistir. En breu, ens enviaran l'acta
"oficial".

Això és tot de moment,

Un petonas, Gemma:)