[Qui-deu-a-qui] correu petroli + demanda taller platera

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Vie Abr 11 01:21:29 CEST 2008

bona nit genteta antideute, dues cosetes ultraràpides!

- estic subscrita a la llista de la contracimera petroli, tot i que poc puc
dir (parlen de coses que es desenvolupen ara i a madrid) però ho dic pq si
voleu us vaig informant quan surti algo que ens toqui, tic al tanto (per si
voleu evitar inscriure'us)
- Platera o Bero o Gemma, ja sé que sóc pesadeta, però podeu passar-me la
proposta de taller que es va enviar per a la contracimera susodicha? gràcies
guapes!

per cert, Àlex, l'acta es llegeix ara perfectament. En parlem a la reunió de
dimarts oi?

apa, que dormiu bé
;)

--