[Qui-deu-a-qui] [Setmanadeute] RE: demanda rodatge setmana d'acció global / programa /permis...

Emili Aldabó i Ortuño ealdabo en gmail.com
Jue Sep 27 14:50:07 CEST 2007

Gràcies Gemma i a tots pel vostre esforç.

Per mi endavant amb la demanda del rodatge. Pot ser un material molt
interessant per a la difusió de les properes accions i altres....

El 27/09/07, gemma.tarafa en odg.cat <gemma.tarafa en odg.cat> ha escrit:

> Hola genteta:)....
>
> Dues peticions que ens han arribat;
>
> 1) Ens han trucat de Vilanova per si poden gravar part de la preparació de
> la Setmana del Deute i les activitats de la pròpia Setmana. Els hi he
> explicat el que estem preparant i els hi he dit que us ho comentaria. Pot
> ser una bona oportunitat de tenir-ho tot enregistrat, de fer difusió i de
> que ells també s'animin a fer alguna cosa durant la Setmana del Deute a la
> seva localitat. En fin...us sembla bé?.
>
> 2) La gent de "En Lluita" ens volen fer una entrevista abans del dia 1
> [...]

Emili Aldabó i Ortuño
ealdabo en gmail.com

"Aquell que no és honest en el seu cada dia no pot canviar el món" Pere
Casaldàliga