[Qui-deu-a-qui] Seminaris FSCat i "Encuentro Granada"

Griselda Piñero Delledonne gpinero en menta.net
Mie Nov 28 15:55:04 CET 2007

Bé, han aparegut seminaris (2) sobre inmigració, dintre del eix I. Les
organitzacions convocants són Papers per a tothom, Cornellà sense
fronteres, Assemblea regularització sense condicions, centre
d'acolliment de Santa Coloma de Gramanet i Espai per a la desobediècia
de les fronteres. El dos els organitzen les mateixes associacions.
El primer és sobre la llei d'estrangeria i el segón és sobre les lluïtes
de les persones immigrades a Catalunya. Què us sembla? Hauríem de parlar
amb ells si ha en qui deu a qui hi ha algú/na interessat/da en deute i
immigració. D'aquest seminaris em vaig assabentar ahir a la nit.
Griselda