[Qui-deu-a-qui] Seminaris FSCat i "Encuentro Granada"

Rica Garcia rica en descweb.org
Mie Nov 28 13:27:46 CET 2007

CanIt Vote for ID 160124sobre los seminarios FSC... como comentamos el otro día,  varias organizaciones de QDQ estamos con la organización del seminario del  segundo eje : 12 .  PetroAliments. L´alimentació quilométrica (Observatori del Deute, Veterinaris Sense Fronteres, Xarxa de Consum Solidari - Campanya No et mengis el món, Repsolmata, Entensa pel decreixement, Plataforma Refineria NO, Observatori DESC, Entrepobles, Plataforma Transgènics Fora, Edpac...)... por tanto podríamos incluirnos también como campaña en la lista definitiva...

besotes , rica ..

  ----- Original Message -----
  From: gemma.tarafa en odg.cat
  To: qui-deu-a-qui en moviments.net
  Sent: Wednesday, November 28, 2007 9:58 AM
  Subject: [Qui-deu-a-qui] Seminaris FSCat i "Encuentro Granada"

  Hola a tothom...com anem?:)

  FSCat:
  La llista de seminaris que acaba de circular és PROVISIONAL. Els
  col·lectius i entitats s'han anat animant força, hi ha 50 i pico seminaris
  inscrits. Ara la comissió de continguts hem d'elaborar la llisa
  definitiva. El seminari on vam decidir participar nosaltres ja està
  inscrit. No hi sortim encara perquè no s'han incorporat totes les
  modificacions, s'aniran fent a partir del dia 1 de desembre quan es tanqui
  el termini. No patiu!!!.

  Tal i com van quedar a la darrera reunió (la Griselda enviarà les actes en
  breu) , estaria bé donar-li un cop d'ull a la llista a veure si com a QDQ
  ens volem sumar a l'organització d'alguns dels seminaris tal i com hem fet
  amb el de transnacionals.

  ENCUENTRO GRANADA:
  Dues persones del grup que estem preparant l'encuentro ens han fet arribar
  una petita enquesta per avaluar "l'estat de la qüestió" de QDQ
  (Barcelona). Si no recordo malament vam quedar que algú tractaria de
  plasmar en aquest document l'avaluació que vam fer just acabada la Setmana
  del Deute. Platera, ho feies tu?. Si em falla la memòria,  em podeu
  recordar qui era?. Suposo que ho devem tenir a l'acta. Estaria bé
  portar-ho fet a la propera reunió així entre tots i totes ho podem acabar
  de tancar en uns minuts.

  Dir-vos que segurament no ens veurem a la xerrada de Ca la Dona (gènere i
  deute) del proper dijous perquè he d'anar a donar una xerrada a Sabadell i
  no em pot substituir cap company o companya de l'ODG...En fin, ja m'ho
  explicareu.

  Segur que ens veiem però el proper dimarts 4 a les 19:30 a l'SCI. Veniu
  plens d'idees!!!.

  Un petonas, Gemma:)

  Este mensaje es Spam
  Este mensaje no es Spam