[Qui-deu-a-qui] Encuentro Granada

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Vie Nov 16 13:41:56 CET 2007

Hola a tothom

Només comentar que dimarts vinent a la reunió de QdQ (19.30 al SCI?)
haurem de concretar qui anem al encuentro estatal de Granada i com hi anem.

En aquests moments hi ha un equipillo de gent treballant l'ordre del dia
de la reunió (hi participem la Bero, la Gemma i jo) i aviat s'enviarà
una proposta a la llista, però avisar que es preveu començar amb alguna
activitat de formació el divendres 14 de desembre a les 20 h per qui
pugui arribar, i acabar el diumenge 16 cap a les 15 h.

De moment hem dit que volem anar la Bero, Gemma, Josep Maria i companya
i jo. I s'ho estan pensant la Rica, la Griselda, l'Audrey i crec que
algú de Setem. A veure si s'anima algú més!!!!!

Les alternatives per anar-hi son cotxe, tren nocturn o avió. Jo, per
exemple, optaré per l'avió. He mirat preus i ara mateix podríem trobar
vols al voltant dels 60-90 euros (depenent de la flexibilitat horaria de
cadascú). El millor que jo he trobat fins ara és clickair.com, però
també volen a granada vueling, iberia i spanair.

Els qui hem decidit d'anar-hi ja podem començar a tancar els viatges
(cadascú es gestiona el seu viatge). Suposo que es farà algun tipus de
socialització de costos de viatge, però estaria bé que qui pogués
demanés a la seva entitat si pot cobrir el viatge (per evitar costos a
la gent que vagi a l'encuentro).

Petonets i bon cap de setmana!!!

Iolanda Fresnillo i Sallan
www.odg.cat