[Qui-deu-a-qui] Dades per a la reunió d'avui i la del 29

Rica Garcia rica en descweb.org
Mar Mayo 22 15:26:42 CEST 2007

en la reunión de hoy para la acción posiblemente seremos 3 del Observatori

sobre el  29 de mayo, enviamos la convocatoria a la gente del taller contra la violencia inmobiliaria y urbanística..  hemos hablado con ellos y nos dicen que sí  pero que tenían que ver quién podría asistir .. en cuanto tengamos confirmación definitiva os comunicamos..

Petons i fins la tarda! , rica

Rica Garcia
Observatori Desc Barcelona
Telf: +34 933026882
www.descweb.org
  ----- Original Message -----
  From: Iolanda Fresnillo
  To: qui-deu-a-qui en moviments.net
  Sent: Tuesday, May 22, 2007 2:09 PM
  Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] Dades per a la reunió d'avui i la del 29

  Hola

  recordeu, que hem quedat avui mateix a les 20 h al SCI. Un únic punt a l'ordre del dia: preparar l'acció del dia 7 de juny!!!!

  Jo encara no sé tampoc amb quanta gent definitiva comptarem, però si amb alguns (aquesta tarda número semi-definitiu).

  D'altra banda, per dimarts vinent han confirmat que intentarà venir algú d'Akawa (hospitalet) i la coordinadora d'ONGs de comarques gironines (CeDre). El CJB em van dir que ho parlarien a veure si algú podia venir i van trametre la info a les entitats del consell. També vam convidar al col·lectiu d'Equatorians amb els qui ens vam reunir (Bero, les puedes reenviar la convocatoria?)

  Petonets

  Iolanda

  En/na Victor Maeso ha escrit:
    Hola gent!

    us escric per excusar-me perquè no podré assistir a la reunió d'avui.

    Referent a l'acció del 7 de juny, evidentment jo hi seré. Però encara no us puc dir quanta gent de Setem aconseguiré engany...vull dir convèncer.

    Pel que fa a la reunió de la setmana vinent, sí que confirmo la meva assistència i us avanço les següents dades:

    * El CEA (Centre Estudis Africans), Entesa pel Decreixement, Àgora i ATTAC han estat e-mailats i trucats posteriorment, però cap d'ells ha sigut capaç d'assegurar-me que hi portaran representants (interès sí diuen que en tenen però).

    * Des del Consell Municipal de Manresa estan (estem!) molt interessats a saber quines accions hi ha previstes a la Setmana Global contra el Deute de l'octubre, perquè precisament en aquelles dates hi ha esdeveniments importants a Manresa relacionats amb la solidaritat: Setmana Solidària, Fira d'ONGs, Ecoviure, Fòrum 2007... Voldríem realitzar alguna acció coordinada amb la resta d'accions a Catalunya, per exemple. O fins i tot aprofitar ponents de les activitats de Barcelona que puguin pujar a Manresa per repetir ponències. En parlem el 29.

    Doncs res, espero que estigueu molt inspirats/des avui!

    Víctor

    Víctor Maeso i Aztarain
    Setem Catalunya
    vmaeso en setem.org