[Qui-deu-a-qui] Dades per a la reunió d'avui i la del 29

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mar Mayo 22 14:09:16 CEST 2007

Hola

recordeu, que hem quedat avui mateix a les 20 h al SCI. Un únic punt a
l'ordre del dia: preparar l'acció del dia 7 de juny!!!!

Jo encara no sé tampoc amb quanta gent definitiva comptarem, però si amb
alguns (aquesta tarda número semi-definitiu).

D'altra banda, per dimarts vinent han confirmat que intentarà venir algú
d'Akawa (hospitalet) i la coordinadora d'ONGs de comarques gironines
(CeDre). El CJB em van dir que ho parlarien a veure si algú podia venir
i van trametre la info a les entitats del consell. També vam convidar al
col·lectiu d'Equatorians amb els qui ens vam reunir (Bero, les puedes
reenviar la convocatoria?)

Petonets

Iolanda

En/na Victor Maeso ha escrit: