[Qui-deu-a-qui] BIEN!!!!:)

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Jue Jun 7 18:42:22 CEST 2007

Hola a tothom!!!:)

Avui, despres d'uns dies d'incomunicacio he pogut mirar el mail. Quina
il.lusio saber (pels vostres mails) que l'accio contra el G8 ha sortit tan
be!!!. Estic contenta, us envio un "felicitats" des de la distancia:)

Tambe dir-vos que els diaris Bolivians han tret informacio sobre la cimera
i mobilitzacions durant tota la setmana (alguna que altra portada i
petites noticies en general). A veure si dema puc llegir alguna cosa sobre
les accions de QDQ a l'Estat espanyol. A continuacio us faig una petita
transcripcio d'un diari del Beni (provincia de Bolivia) perque veieu que
en pensen per aquestes terres alguns periodistes sobre el G8 (tambe ho
pensen alguns membres d'organitzacions amb les que hem parlat). Increduls
davant de possibles canvis. A mi m'ha donat que pensar, ja que ells son el
principals implicats de les seves politiques...

"...la crisis del Banco Mundial y el desacuerdo entre EEUU y Alemania por
el cambio climatico y la SEGURIDAD DE QUE TODO EMPEORARA PARA EL TERCER
MUNDO, marca hoy la cumbre del grupo de los ocho..."

Por Rafael Contreras

Aixo es tot de moment,

Estem en contacte,

Un petonas, Gemma:)

PD: Hem estat veient alguns dels impactes de Repsol a la zona del Chapare
(zona cocalera i petrolera)...Ja us explicarem!!!.

PD2: Si tinc temps, abans de la reunio del dimarts 12, tractare
d'enviar-vos algunes idees que he anat pensat sobre possibles lemes, temes
a tractar, accions...etc. per a la setmana d'Octubre. Parlar amb gent i
organitzacions d'aquestes terres t'aporta idees que potser ens poden ser
utils. Participar en la mesura que pugui en la preparacio d'aquesta
setmana em fa il.lusio. Pot ser una bona oportunitat per treballar amb
alres gups i relacionar el deute amb altres temes. A mi em sembla bona
idea seguir de ben aprop el FSC (Foro Social Catala) per veure com ho
podem relacionar amb la setmana d'Octubre.