[Qui-deu-a-qui] Representació "oficial" de Q dQ al taller i seminari de l'ODG el 15 i 16 de ju ny

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Jun 1 11:27:35 CEST 2007

Hola de nou a tothom

Contesto telegràficament a tothom que vaig de cul.

El tema de l'agenda mediàtica de l'Eric: nosaltres fem una nota de
premsa i contactarem amb mitjans per a que entrevistin als ponents del
seminari, en general (també hi ha la Lidy de Jubileu Sud, o el Camille
Chalmers d'Haití que poden ser interessants d'entrevistar). Volem
intentar alguna cosa a TV3 (Tarribes?), ja us anirem informant.

La difusió de l'acte de divendres jo la faria a llistes o ONGs, i si
us sembla podem incloure-ho a la nostra nota de premsa pel seminari,
dient que QdQ organitza aquest acte.

Ara parlo amb la Roser Palol i confirmo lo del Brindem Brindola, però
hi caben entre 50 i 100 persones (si ocupem un sol espai, entre 30 i
40 seria lo ideal). En parlem dimarts.

Vaig a dur les fotos a imprimir ara mateix. Entenc que us van agradar
les que va enviar la Diana. Les faré totes 4 i així ja les tenim (i
per si som més gent, ahir em van trucar els de decreixement que volen
participar en l'acció).

Si el dimarts no puc venir ja faré alguna cosa per a que les fotos us arribin.

Estem en contacte

Iolanda
PD. M'han trucat de Radio Hospitalet que demà em trucaran pel tema del
G8, bien!!!!!