[Qui-deu-a-qui] Representació "oficial" de Q dQ al taller i seminari de l'ODG el 15 i 16 de ju ny

Griselda Piñero Delledonne gpinero en menta.net
Vie Jun 1 11:25:08 CEST 2007

Hola a tothom:
Estic totalment d'acord. Eric, més a més hi és d'acord.
 Pensavan participar en tots els actes. (Ens hem d'inscriure al seminari?).
Iolanda, son quatro fotos, oi? M'en pots aclarar això ja que he de comprar
el cartró.
Petonets, Grise
----- Original Message -----
From: "Alex Guillamon - Entrepueblos/Entrepobles/En" <epueblos en arrakis.es>
To: "Beronika" <beronikagarrosa en mansunides.org>
Cc: <qui-deu-a-qui en moviments.net>
Sent: Friday, June 01, 2007 10:20 AM
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui]Representació "oficial" de Q dQ al taller i
seminari de l'ODG el 15 i 16 de ju ny

Hola:

Naturalment que hem d'aprofitar a l'Eric.

El dimarts en parlem i nosaltres farem la convocatoria per les llistes.

No soc expert en mitjans de comunicacio, pero em sembla que la premsa
l'hauriem
d'aprofitar aquesta vegada per quelcom mes que la xerrada. No se com te
l'agenda
l'Eric, pero crec que es podria aprofitar per aconseguir-li alguna
entrevista amb algun
diari o fins i tot TV???

Bon cap de setmana.

Alex