[Qui-deu-a-qui] PARTICIPACIO PARTITS POLITICS

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mie Jul 4 10:46:00 CEST 2007

Hola

A mi em sembla bé tenir aquest debat, però crec que ha de ser un debat
calmat i no marcat per les tensions que pugui haver-hi ara amb el
govern català o amb un partit concret. La JERC (no ERC) no només va
venir ahir a la reunió sinó que está adherida a la campanya QdQ des
dels inicis, tot i que ja sabem que és una adhesió que no ha anat més
enllà de la signatura en cap moment. EUiA també estan adherits a la
campanya (tot i que ara veig que no surten a la llista de la web ...,
però es van adherir fa temps, i l'Àngels Tomàs va venir a les primeres
reunions de la setmana i ningú va dir res).

A la Gemma li vaig enviar jo la convocatòria d'ahir, precisament pq
estan adherits i penso que totes les entitats adherides a QdQ haurien
de participar d'aquesta setmana d'accions. Ara bé, estic d'acord en
debatre-ho i si veiem que no volem partits polítics, ni a la setmana
ni a la campanya (el contrari, a un lloc sí i a l'altre no, seria una
mica incoherent, crec jo), doncs cap problema.

Ja trobarem el moment o fixem una data pel debat? L'hem de tenir a QdQ
o també amb la resta de gent que está venint a les reunions de la
setmana?

Petonets

Iolanda