[Qui-deu-a-qui] PARTICIPACIO PARTITS POLITICS

Beronika beronikagarrosa en mansunides.org
Mie Jul 4 09:46:03 CEST 2007

Bon dia,

Ahir vaig pensar, tras la reunió, que no podem deixar per debatre al
septembre la participació o no dels partits polítics a la Setmana d'octubre.
De fet, la noia d'ERC es va proposar a ella mateixa per facilitar una de les
comissions.

Crec que com grup que va llançar la convocatòria hem de decidir algo, i
traslladar-ho a l'Assamblea.
En un moment on les relacions entre els partits polítics i els moviments
socials estàn tan allunyats, inclós criminalitzats per part del tripartit,
quan s'estan tenint molts problemes amb l'Agencia Catalana de Cooperació al
Desenvolupament, ACCD, que dirigeix Minoves i ERC, crec que NO PODEM ADMETRE
QUE CAP PARTIT POLÍTIC PARTICIPI EN L'ORGANITZACIÓ DE LA SETMANA.

A més, un dels principis principals de l'organització del FSCat també va ser
que no poden participar els partits polítics, llavors no seria coherent que
participessin amb nosaltres. No tinc cap problema si la noia aquesta vol
participar a títol individual, pero com ERC, espero que no sigui aixins.

Que opineu??

Beronika Garrosa
MANS UNIDES
Rambla de Catalunya, 32, 1r 1ª.
08007 Barcelona
T. 93 487 78 78
F. 93 487 45 74
beronikagarrosa en mansunides.org
www.mansunides.org

P Antes de imprimir este e-mail piense bien si es necesario hacerlo