[Qui-deu-a-qui] reserva espai dia 15/03

dani.goic en debtwatch.org dani.goic en debtwatch.org
Mie Ene 24 10:33:41 CET 2007

hola QdQs,

permeteu que em fiqui on potser no em toca però la Gemma em va dir que
estàveu valorant la possibilitat que el Carlos Gómez Gil vingués a fer
la xerrada sobre el Pla Àfrica... per altres mogudes ahir em va dir
que dimarts i dijous no pot moure's d'Alacant perquè són els dos dies
en què concentra les classes... així que si esteu valorant que ell
participés aquella setmana jo pensaria en dilluns 12 o dimecres 14...

...i callo!

Dani