[Qui-deu-a-qui] tema premsa

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Ene 11 19:12:25 CET 2007

Hola bero

Fantàstic!!!! Jo en principi demà haig d'actualitzar la meva base de
dades de premsa (o això diu a la meva agenda), ja t'ho passaré i
quedem un dia per parlar-ne, però per mi millor al febrer, la setmana
vinent es de bojos

Iolanda