[Qui-deu-a-qui] Difusió i premsa xerrada 9 març!!!...i altres: )

audrey esnault audrey.esnault en debtwatch.org
Lun Feb 26 19:43:44 CET 2007

Hola tothom,

*Cartell (50) i flyers (300) imprimits...Gemma ho porta demà al
SCI.*.crec que té una reunió al matí allà.
No havia marró per a paper normal..llavors vaig fer amb el que tenía el
noi de la llibreria de Terrassa, espero que us agradi (toronja, groc i
color clar tipu terra..els més semblant al marró)..en total són 30
euros...pagat epl moment per l'ODG.

Llavors..jo, Griselda i Bero..ara hem de repartir-los..
*Jo puc posar-los doncs el dimecres al matí: al setem, FCONGD,
Entrepobles, centre civic drassanes, Patí Limona, CIDOB.*
Ja he agafat 10 cartells i 100 flyers.
*Jo* estaré dimecres al matí doncs més a la *part del Raval...i Gótic
Sur*..Si penseu a altres llocs...em dieu una cosa demà..així hi pasaré
també.

Griselda..Bero..on podeu anar vosaltres???

Espero que ha anat be la formació de formadors..ho sento volía acabar
algunes coses i no em donava temps venir...
petons,

Audrey
636 218 075

Aquest missatge ha estat analitzat per MailScanner <http://www.mailscanner.info/> i es considera net de virus i altres continguts perillosos.