[Qui-deu-a-qui] Difusió i premsa xerrada 9 març!!!...i altres: )

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Lun Feb 26 17:50:13 CET 2007

Hola a tothom....:)

Queden només DUES SETMANES  per a la xerrada del 9 de març i ja està tot
confirmat i més o menys lligat; ponents, lloc...etc.

Marc...jo sóc partidària de tancar el CARTELL (I FLYERS) avui com comenta
l'Audrey en els seu darrer mail ja que no ens queden masses dies i quan
abans ho fotocopiem i ho anem distribuint (Audrey, Bero, Griselda...etc)
molt millor, no?.

Bero, pel que fa a la NOTA DE PREMSA, jo la faria breu i al contingut
l'orientaria sobretot a explicar que hi tractarem, que entenem pel Pla
Àfrica, que hi ha darrera d'ell...qui vindrà i qui som. Posaria també el
telf de contacte de dues persones (per mi pots posar el meu, entre
d'altres) i comentaria que si volen entrar en contacte amb algun dels
ponents només ens ho han de dir.

Se que tu marxes fora el dia 3, o sigui a finals d'aquesta setmana, si no
ho has acabat no pateixis, la Iolanda i jo ho podem acabar de lligar la
propera setmana. Bero, igual et va bé anar a la web i veure notes de
premsa d’altres actes. Si no ho trobes, t’ho puc enviar. Ja diràs.

El DOSSIER el fotocopiaré a mitjans de la propera setmana així que si algú
hi vol incorporar algun article relacionat amb aquests temes te temps fins
el dimecres 7 al migdia. Griselda, ¿me envias los artículos de Aminata
cuando te los haga llegar?. Mil gracias:).

També hauríem de pensar qui MODERARÀ l'acte. Qui s'anima?....Potser
estaria bé que ho fes algú que en tingui ganes i que encara no ho hagi
fet, oi?.

Finalment també hauríem de pensar si volem posar al començament un tros de
VÍDEO del tema deute-Àfrica (dictadors). Al Rafa Crespo li va agradar molt
aquesta idea. Ja direu.

Això és tot de moment...

Un petonas, Gemma:)

PD: NO oblideu que AVUI fem un "assaig" de la formació de formadors (19h
SCI)  que ens han encarregat per a la trobada d’Astúries. Ja he reservat
aquest migdia el canó.

PD2: Luís, gracias por la traducció (inmediata:)) al castellano del
tríptico de la campaña.

PD3: Bero, encara no et puc passar el guió del ppi perquè el tradueixis al
castellà ja que encara no està acabada la versió catalana. Espero poder-ho
fer aquesta setmana. Si tu no pots fer la traducció perquè marxes ja ho
arreglarem entre nosaltres.