[Qui-deu-a-qui] cartell acte Àfrica 9 març - QDQ?

audrey esnault audrey.esnault en debtwatch.org
Lun Feb 26 11:45:46 CET 2007

Hola,

Si tothom és d'accord amb aquesta versió del cartell i també del flyer
que va enviar la Iolanda el divendres: els puc imprimir avui a terrassa
i portar-los al SCI aquesta tarda..

llavors...si no voleu cap canvi...millor si imprimim el més aviat
possible...
Doncs : Resposta URGENT!!! abans de les 18h!!!

pto,

Audrey