[Qui-deu-a-qui] cartell acte Àfrica 9 març - QDQ?

Marc Porté Roca marc.porte en itece.es
Lun Feb 26 11:09:07 CET 2007

Hola,
      tenint en compte que interessa fer la difusió quan abans millor, i
l'Audrey pot imprimir-ho demà al matí; jo proposo deixar el dia d'avui per
que la gent pugui aportar alguna idea més respecte al format final del
cartell. Si arriba alguna cosa, jo aquesta nit faig les modificacions, i si
no arriba cap altra aportació, la última versió del cartell es dona com a
definitiva. En qualsevol dels 2 casos l'Audrey pot imprimir-ho demà al
matí.
Que us sembla?

Salut.

                                                                      Para
                                        Marc Porté <mporteamenta.net>
                                                                        cc
                                        qui-deu-a-quiamoviments.net
   audrey esnault                                                   Asunto
   <audrey.esnaultadebtwatch.or         [Qui-deu-a-qui] cartell acte
   g>                                   àfrica 9 març - QDQ?
   Enviado por:
   qui-deu-a-qui-bouncesamovime
   nts.net
   26/02/2007 10:57

Hola,

Marc..quan creus que serà llist el cartel? jo avui estic a terrassa fins
a tard i demà igual..però podria, si ja esta fet, imprimir-ho demà al
matí  i deixar-los al SCI abans d'anar cap a Terrassa...i desprès ho
repartim amb la Bero i la Griselda com havièm quedat...

Jo, lloc on puc deixar cartels el dimarts o dimecres al matí: SCI, el
Setem, la FCONGD, Entrepobles..i ara no em venen al cap..
En parlem!

pto,

Audrey
636 218 075

Marc Porté escribió:
> Ho sento, m'havia deixat d'annexar el PDF.
> A més em sembla que ho he enviat 2 cops... en fi.. Sort que soc
> l'informatic ;-)
>
> Salut

Aquest missatge ha estat analitzat per MailScanner <
http://www.mailscanner.info/> i es considera net de virus i altres
continguts perillosos.