[Qui-deu-a-qui] Noticies ponents

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Feb 8 12:57:22 CET 2007

Hola

Encara no tinc resposta de la facultat d'història, per tant jo tiraria
pel dret amb la FCONGD o altres opcions, per tenir alguna cosa segura
(si després surt lo de la facultat, doncs ja decidiríem què pensem que
és millor).

Bero, tu miraves si el dia 9 de març es pot a la FCONGD?

D'altra banda, un amic meu farà el tríptic amb uns col·legues seus. No
son hiperràpids, per tant necessiten que els passem alguna cosa la
setmana vinent ... jo miraré de passar el text pel tríptic, com em
vaig comprometre a la reunió, aquest cap de setmana.

Necessitem idees de títols per l'acte!!!!!!!

I si trobeu alguna foto xula, també!!!!

Iolanda

Quoting gemma.tarafa en debtwatch.org: