[Qui-deu-a-qui] Noticies ponents

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Jue Feb 8 10:08:36 CET 2007

Hola a tothom:)

Ja tenim segura a la Aminata Barry pel dia 9 de març (si a darrera hora
volguéssim posar el 7, també pot venir). M'ho acaben de dir els de
Córdoba. Bien!!!

Ara falta acabar de lligar si el Carlos Gómez Gil pot venir o no el dia 9.
M'ho acabarà de confirmar entre avui i demà. Ahir em va comentar que per
la setmana del 5 al 9 de març, ho té molt més difícil que per la setmana
que li havíem dit en un principi. Tractarà d'arreglar-ho.

Els de l'ODG ens vam reunir ahir amb un noi del CEA (Centre d'Estudis
Africans). Tal i com es va comentar a la reunió de QDQ li vam exposar la
idea que algú d'ells també estigui el dia 9 a la taula. Li va semblar bé i
ens va passar un parell de noms de persones del CEA que ho poden fer;
Rafael Crespo, Artur Colom. Així que ens posi en contacte amb ells ho
acabarem de lligar.

Si el Carlos pot, perfecte, tindrem 3 ponents a la taula. Si no ho pot
arreglar, potser la persona del CEA podria exposar també el Plan África,
de fet, per exemple, el Rafael Crespo treballa aquest tema. Ha escrit un
article al darrer número de La Magalla.

Ja us anirem informant,

Un petonas, Gemma:)